6.05.2022

Nowe rozdziały #16




Rozdział 3

Otwierając kabinę doznała szoku, spoglądając na w połowie nagiego Sasuke. Automatycznie ścisnęła mocniej puszysty, bawełniany ręcznik.
— Możesz mi słonko powiedzieć, co wyrabiasz w tej łazience?

K.






Rozdział 15

— Przeczytaj raporty i karty. Jeżeli chciałbyś mojej rady, a wiem, że zawsze chodzisz własnymi ścieżkami, to powiedziałabym ci: sprawdź kartotekę Sasuke, młodszego brata Itachiego. To świetnie zapowiadający się kardiochirurg. Jako jedyny dba o dobro pacjenta i nie boi się wziąć odpowiedzialności. Jest świetnym lekarzem — chwyciła Kakashiego za rękę. — I nie mówię to dla tego, że to brat Itachiego. Cieszę się, że jesteś nowym dyrektorem, że wróciłeś. Tęskniłam Kakashi.
— Ja za tobą też Rin, ja za tobą też.

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon autorstwa Sayuri7 | Nagłówek autorstwa Eleine | Credits